Wednesday, April 13, 2011

GA 11 Siri 4/11



Semalam besday saya....hubby kata x jumpa cari kad yg betul2 menarik tertarik di hatinya.
Yg ada semua agak sempoi dan macam tahun-tahun lepas jugak..tiada yg menarik.
Bulan depan Annyversary kami pulak, saya pun mengalami masalah yg sama. 
Setakat ni x jumpa lagi kad yg menarik...
Mesti u oll pun ada masalah macam saya kan???
Tapi saya dah jumpa penyelesaiannya

pandangan mata mula tertarik pada gambar 

Cantik...
Kalaulah saya yg dapat..tentu tergamam, 
tido malam saya tentu berpelukkan kad itu.hehe

Kad besday yg cantik dan unik



mother's day pun dah dekat nih
kalau saya dapat kad seperti di bawah ni
cantik..

Bookmark pun ada:


Nak tempah door sign pun boleh:
Cantik dan unik

U oll berminat ker???
Silalah jengah ker:

Macam2 jenis kad pilihan anda ada..pasti anda puas hati.
Malahan tuan blog ada menawarkan hadiah misteri menarik dengan setiap pembelian.





2. Melaka

3.15 mei 2010

4. telaga biru


0 comments:

Post a Comment